Berichten over #cuopbezoek

1. sherpa_oog
    Gerine Hartog
    Door Gerine Hartog op 11 maart 2022 om 10:00

Op de bres voor de dagbesteding van Sherpa

De dagbesteding van Sherpa in Bunschoten heeft een tijdelijke huisvesting. Het is heel aardig dat de Scoutingvereniging hun gebouw aan Sherpa ter beschikking stelt. Maar in deze tijdelijke locatie kan niet alle zorg die nodig is geboden worden. Zo zijn er geen mogelijkheden voor de cliënten om even te liggen overdag, zijn er goede ruimtes voor de verschillende groepen nodig en ruime toiletvoorzieningen. Ook moeten de begeleiders elke vrijdag alle materialen volledig opruimen en opslaan in de toiletruimte zodat de Scouting in het weekend het gebouw kan gebruiken. De ChristenUnie heeft oog voor elkaar, en wil een goede dagbestedingslocatie voor Sherpa in Bunschoten.

Lees meer over "Op de bres voor de dagbesteding van Sherpa"
  2. nwevorm_vebo_07.jpg
    CU-Logo-Bunschoten-RGB-SocialMediaPF.png Arie Koops
    Door ChristenUnie Bunschoten, Arie Koops op 9 maart 2022 om 16:26

ChristenUnie bezoekt VEBO

Op 2 maart bracht de fractie van de ChristenUnie een bezoek aan VEBO.

VEBO is al decennia lange een begrip in onze gemeente. In 1956 startte het bedrijf met de vervaardiging van aanrechtbladen. Tegenwoordig levert VEBO een scala aan betonnen en stalen onderdelen voor de bouw. Op het gebied van betonnen lateien is VEBO marktleider in Nederland.

Lees meer over "ChristenUnie bezoekt VEBO"
  3. puzzel_1.JPG
    Alma Broekmaat Carolien van der Goot
    Door Alma Broekmaat, Carolien van der Goot op 4 februari 2022 om 21:38

Winnaars fotopuzzeltocht ontvangen hun prijzen

Er hebben ruim 125 kinderen meegedaan! Vanmiddag werden door Eveline Biebmiep Spakenburg in de Bibliotheek Eemland de winnaars getrokken uit alle goede inzendingen.

Lees meer over "Winnaars fotopuzzeltocht ontvangen hun prijzen"

Labels: ,

4. Gert-Jan Segers in Eemdijk
    Alma Broekmaat Carolien van der Goot
    Door Alma Broekmaat, Carolien van der Goot op 26 januari 2022 om 19:56

Gert-Jan Segers bezoekt School met de Bijbel Eemdijk

Woensdagochtend werden de kinderen van de School met de Bijbel op Eemdijk verrast door een bezoek van Gert-Jan Segers, fractievoorzitter van de ChristenUnie. Hij begon de schooldag samen met alle leerlingen door het voorlezen van het boek ‘Maar eerst ving ik een monster’ wat hij na afloop overhandigde aan Hugo Koelewijn, directeur van de basisschool.

Lees meer over "Gert-Jan Segers bezoekt School met de Bijbel Eemdijk"

Labels:

5. brand2.jpeg
    Alma Broekmaat Gerine Hartog
    Door Alma Broekmaat, Gerine Hartog op 5 januari 2022 om 23:00

Een bedankje voor de toppers van de Brandweer en gemeentewerken!

gemw3Rondom de jaarwisseling is er vaak extra inzet van brandweer en gemeentewerken nodig. Terwijl we als inwoners genieten van de jaarwisseling en (dit jaar in kleine kring) samen komen met familie en vrienden, zorgen de vrijwilligers van de Brandweer in Bunschoten ervoor dat de jaarwisseling op een veilige manier kan verlopen.

Preventieve rondes, het blussen van kleine (vuurwerk)brandjes en paraat staat voor grotere uitrukken betekent juist extra werk voor hen.

Lees meer over "Een bedankje voor de toppers van de Brandweer en gemeentewerken!"

Labels: ,