maandag 26 februari 2018 22:48

Afgelopen week heeft fractievoorzitter Walter Koelewijn het eerste exemplaar van het verkiezingsprogramma van de ChristenUnie Bunschoten uitgereikt aan lijsttrekker Alice Kok. Hierbij overhandigde hij ook een Spakenburgs hart met daarop de verkiezingsslogan ‘Hart voor Bunschoten’.

De ChristenUnie laat hiermee zien dat  heeft de overdracht van het leiderschap over de lokale ChristenUniefractie Bunschoten plaatsgevonden. Alice Kok-van de Geest neemt symbolisch het voorzitterschap, als de nieuwe lijsttrekker van de CU, over van Walter Koelewijn.

In het verkiezingsprogramma wordt de lijn van de afgelopen vier jaar doorgezet. De periode begon met veel bezuinigen en het financieel gezond krijgen van de gemeente. Om als dorp zelfstandig te blijven ziet de ChristenUnie het goed op orde hebben van de financiën een voorwaarde. Ook de overgang van alle zorgtaken van de landelijke overheid naar de gemeente zorgde de afgelopen jaren voor veel uitdagingen. Onder leiding van wethouder Bert Koops is deze transitie goed verlopen en wil de ChristenUnie het hoge voorzieningenniveau van de gemeente behouden. Passende zorg voor alle burgers die dag nodig hebben is één van de speerpunten van het verkiezingsprogramma.

Reacties op 'Walter Koelewijn overhandigt eerste exemplaar verkiezingsprogramma aan lijsttrekker Alice Kok'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.