Henk Lok vertrekt als burgerraadslid

portretcu16_smalldonderdag 11 oktober 2018 11:00

Na een klein half jaar meegedraaid te hebben als burgerlid, heeft Henk Lok aangegeven hier mee te willen stoppen.

Henk zegt hier zelf het volgende over:
'Na flink te wikken en wegen heb ik besloten te stoppen met het raadswerk.
Tijdens het reces en gedurende mijn vakantie heb ik de balans opgemaakt, de boel op een rij gezet en prioriteiten gesteld voor mijzelf en mijn gezin. In dat proces ben ik tot de conclusie gekomen dat het me (te)veel tijd, aandacht en energie kost naast een voltijdbaan met jonge kinderen.'

Als fractie en bestuur vinden we het jammer dat Henk dit besluit heeft moeten nemen.  In aanloop naar de verkiezingen en ook daarna hebben we fijn met elkaar samengewerkt. Henk heeft destijds al aangegeven dat het afwachten was of hij een goede balans zou kunnen vinden tussen zijn werk, gezin en het politieke werk voor de ChristenUnie. Dat dit niet gelukt is vinden we jammer, maar we hebben uiteraard respect voor zijn keuze. We bedanken Henk voor zijn enthousiasme en inzet in de fractie en we zijn blij dat hij wel als bestuurslid betrokken blijft bij de ChristenUnie Bunschoten.

Reacties op 'Henk Lok vertrekt als burgerraadslid'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.