Kandidatenlijst ChristenUnie Bunschoten vastgesteld

Kandidaten ALV.jpgzaterdag 27 november 2021

Woensdag 24 november kwamen de leden van de ChristenUnie bij elkaar om de kandidatenlijst en het verkiezingsprogramma voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2022 vast te stellen.

Het bestuur van de ChristenUnie Bunschoten stelde aan de leden voor om de top-8 van de kandidatenlijst er als volgt uit te laten zien:

1. Alma Broekmaat
  2. Arie Koops
  3. Gerine Hartog
  4. Peter Nagel
  5. Pieter de Vos
  6. Carolien van der Goot
  7. Albert Jan Veldhuizen
  8. Arian van de Groep

Namens de selectiecommissie motiveerde Bert Koops de keuze voor deze kandidaten. Hij gaf aan veel betrokkenheid en passie voor het dorp te hebben opgemerkt. Ook de veerkracht van de fractieleden die door wilden gaan waren de selectiecommissie opgevallen. Samen met nieuwkomers Pieter de Vos en Albert Jan Veldhuizen zullen zij een mooi en gemixt team vormen wat de ChristenUnie zal vertegenwoordigen.

Tijdens de ledenvergadering stelden de top-8 van de kandidatenlijst zich aan de leden voor. Ieder gaf een persoonlijke motivatie om zich voor de komende periode verkiesbaar te stellen. Alle kandidaten gaven aan zich graag te willen inzetten voor de maatschappij en het bestuur van Bunschoten, vanuit een bijbels perspectief.

Onder luid applaus werden zowel de voordracht van de lijsttrekker, Alma Broekmaat als de rest van de kandidatenlijst vastgesteld door de aanwezige leden.

De ChristenUnie Bunschoten is blij om met dit team de verkiezingen in te gaan en zich op de maken voor een nieuwe raadsperiode!