Politiek café ‘Aantrekkelijk centrum voor inwoners en toeristen’

CU-Logo-Bunschoten-RGB-SocialMediaPF.png
Door ChristenUnie Bunschoten op 29 mei 2024 om 21:32

Politiek café ‘Aantrekkelijk centrum voor inwoners en toeristen’

De ChristenUnie nodigt je uit voor een politiek café over het centrum van Bunschoten. De plannen voor de herinrichting van het Spuiplein worden op dit moment gemaakt. Maar hoe zorgen we dat ons hele centrum aantrekkelijk is? En hoe houden dat het centrum toegankelijk, ook op zaterdag en tijdens evenementen? Kunnen we het Kleine Zeetje beter inrichten zodat er bij warm weer ook echt gezwommen kan worden?

Bunschoten is echt een watersportgemeente en onze havens liggen vol. Hoe zorgen we dat meer mensen kunnen recreëren op het water? Kunnen we de mooie Laakzone beter benutten als verbinding van het Randmeer naar Vathorst? Onderwerpen waar we graag met jou over nadenken!

Heb je ideeën over hoe het hart van ons dorp nog aantrekkelijker kan worden? Wil je bijdragen aan een levendig centrum dat zowel inwoners als toeristen trekt? Heb jij ideeën over de toekomst van het toerisme in Bunschoten? Dan nodigen wij je van harte uit voor een inspirerende avond tijdens ons Politiek Café!

Dit Politiek Café wordt gehouden op dinsdag 4 juni. Je bent van harte welkom in Museum Spakenburg aan de Oude Schans 47-63 waar we om 20:00 uur starten. We sluiten de avond rond 21:30 uur af met een hapje en drankje.

Ga in gesprek met mede-inwoners, ondernemers en raadsleden van de ChristenUnie over wat er nodig is om ons centrum te laten bruisen. Deel je visie en hoor wat anderen te zeggen hebben over thema's zoals winkelvoorzieningen, de inrichting van het Kleine Zeetje, culturele evenementen en Bunschoten als watersportgemeente.

We ontmoeten je graag op dinsdag 4 juni!