Burgemeester van de Groep kondigt vertrekt aan

CU-Logo-Bunschoten-RGB-SocialMediaPF.png
Door ChristenUnie Bunschoten op 4 januari 2024 om 13:47

Burgemeester van de Groep kondigt vertrekt aan

Tijdens de nieuwjaarsreceptie kondigde burgemeester Melis van de Groep aan dat hij over ruim een half jaar zijn ambt neer zal leggen en zal aftreden als burgemeester van Bunschoten. Een einde van een tijdperk.

Met grote dankbaarheid kijken we als ChristenUnie Bunschoten terug op de bijna 18 jaar die Melis van de Groep dan burgemeester is geweest. Een lange periode waarin hij met volle inzet dienstbaar was aan ons dorp. Hierin was hij echt een burgervader; met grote betrokkenheid zette hij zich in voor de inwoners, had hij veel contact met hen en zocht hij de verbinding met ondernemers en de diverse organisaties in ons dorp. Vaak zocht hij daarin persoonlijk contact, bij mooie en juist ook bij moeilijke gebeurtenissen.
Ook regionaal zette hij Bunschoten op de kaart en zorgde hij voor een sterke samenwerking met diverse plaatsen en samenwerkingsverbanden waardoor Bunschoten een sterke en zelfstandige gemeente kon blijven.
We zijn Melis maar ook zijn vrouw Menny dankbaar voor alles wat zij voor ons dorp betekend hebben. We kijken uit naar de laatste acht maanden van samenwerking en wensen hem een mooie afscheidsperiode toe.

Labels: