Alice Kok nieuwe voorzitter ChristenUnie Bunschoten

CU-Logo-Bunschoten-RGB-SocialMediaPF.png
Door Bestuur ChristenUnie op 29 juni 2023 om 14:12

Alice Kok nieuwe voorzitter ChristenUnie Bunschoten

Tijdens de jaarlijkse ledenvergadering van de ChristenUnie Bunschoten is Alice Kok door de leden benoemd tot voorzitter van het afdelingsbestuur. Met het aantreden van Alice als voorzitter is er een invulling gegeven aan de vacature die was ontstaan door het afzwaaien van Jef Landman.

Alice is al lang actief binnen de partij en is daarmee dus een vertrouwd gezicht. Ze was van 2014-2018 raadslid namens de ChristenUnie en in 2018 en 2019 wethouder en heeft zich in die jaren met veel enthousiasme ingezet voor met name het Sociaal domein. Op dit moment is Alice werkzaam als projectleider Implementatie Omgevingswet in de gemeente Lansingerland, waar zij zich bezig houdt met de transitie van het Ruimtelijk domein.

De leden van de ChristenUnie Bunschoten zijn dan ook blij dat Alice zich op deze manier weer wil inzetten voor de partij en het dorp.

Alice kijkt er naar uit om in deze nieuwe rol als afdelingsvoorzitter verder te bouwen aan de partij en de fractie te ondersteunen waar nodig. Ook ziet ze nadrukkelijk als belangrijke taak van het bestuur om verbinding te leggen met de inwoners van Bunschoten, om de politiek dichtbij de inwoners te brengen en zo geworteld te zijn in de samenleving.

Labels: ,