ChristenUnie blijft de grootste partij in Bunschoten

CU-Logo-Bunschoten-RGB-SocialMediaPF.png
Door Bestuur ChristenUnie op 22 maart 2022 om 17:54

ChristenUnie blijft de grootste partij in Bunschoten

We mogen terugkijken op een mooie campagneperiode en een goede verkiezingsuitslag. De ChristenUnie kreeg het vertrouwen van 3167 inwoners! Bijna 1/3 van alle uitgebrachte stemmen waren voor de ChristenUnie en daarmee zijn wij de grootste partij in Bunschoten gebleven! Daar zijn we heel dankbaar voor!

Dat betekent dat de we komende periode met zes zetels vertegenwoordigd zijn in de gemeenteraad. De kandidaten die een plek in de raad zullen innemen zijn:

• Alma Broekmaat
  • Arie Koops
  • Gerine Hartog
  • Peter Nagel
  • Pieter de Vos
  • Carolien van der Goot

Het is jammer dat we onze 7e zetel (vorige keer een restzetel) niet konden behouden. Samen met de kandidaten van de lijst gaan we kijken naar invulling van het burgerraadslidmaatschap en hopen we op die manier de fractie verder te versterken.

We willen u van harte bedanken voor uw stem, ondersteuning en gebed in de afgelopen periode. Er breekt nu een tijd van formeren aan, vandaag staat het eerste gesprek met alle lijsttrekkers gepland. We vragen hiervoor uw gebed en bidden of ons dorp een goed bestuur mag krijgen.

Labels: