De ChristenUnie zet Bunschoten in Bloei!

Afbeelding.jpg
Alma Broekmaat
Door Alma Broekmaat op 3 maart 2022 om 11:41

De ChristenUnie zet Bunschoten in Bloei!

Het voorjaar komt eraan! De zon schijnt lekker en de voorjaarsbloemen komen op, heerlijk! Het dorp ziet er gelijk veel vrolijker uit met al die bloeiende bermen.

Het laten bloeien van het dorp ziet de ChristenUnie letterlijk en figuurlijk als haar taak. Dit doen we door te investeren in ons dorp, te zorgen voor goede zorg, goede wegen en een veilige omgeving. Maar ook door groene tuinen te promoten! Daarom zetten we de bloemetjes buiten en delen de kandidaten van de ChristenUnie plantjes uit aan inwoners.

Op zaterdag 5 maart zetten we Bunschoten in bloei en delen we op het Kolkplein en bij het pontje op Eemdijk plantjes uit. Iedereen kan een plantje komen afhalen en zo de tuin verder vergroenen. En dat geeft gelijk een mogelijkheid om met de kandidaten van de ChristenUnie in gesprek te gaan over de verkiezingen.

Grijp je kans, kom bij ons langs en haal een leuk plantje op voor je tuin! We staan van 11:00-13:00uur op het Kolkplein en bij het pontje op Eemdijk.

Labels: ,