ChristenUnie organiseert 'Vier Dorpentocht'

CU-Logo-Bunschoten-RGB-SocialMediaPF.png
Door ChristenUnie Campagne op 21 februari 2022 om 22:03

ChristenUnie organiseert 'Vier Dorpentocht'

Een gezellige fietspuzzeltocht langs de dorpskernen van Bunschoten

Komende week is het voorjaarsvakantie! En hoe leuk is het om er dan met elkaar op uit te gaan! De ChristenUnie organiseert daarom de een gezellige fietspuzzeltocht langs de vier dorpen uit onze gemeente

De ChristenUnie vindt het belangrijk dat er veel ‘buitengeluk’ is in ons dorp. Goede fiets- en wandelpaden helpen daarbij. En via deze fietstocht kun je er een aantal ontdekken.

De fietspuzzeltocht kun je rijden op zaterdag 26 februari tussen 11:00 – 15:00 uur en is geschikt voor het hele gezin. Via aanwijzingen ontdek je allerlei leuke plekjes en weetjes in onze gemeente. Onderweg valt er van alles te beleven! En natuurlijk staat er bij een tussenstop bij zorgboerderij de Veldmuis wat lekkers voor je klaar en kun je in gesprek met kandidaten van de ChristenUnie.

Mocht je 26 februari niet kunnen, dan kan de fietstocht ook gereden worden van woensdag 2 maart t/m zaterdag 5 maart, tussen 11:00 – 15:00 uur. Ook dan staat er wat lekkers voor je klaar.

Hoe kom je aan de fietspuzzeltocht? Download onderaan dit bericht of haal een geprinte versie op bij de Bibliotheek, De Veldmuis, Fietswinkel Duyst, De Genadebron of de Kastanjeboom.

Pak je fiets en doe mee met de fietspuzzeltocht; een gezellig uitje in de voorjaarsvakantie waardoor je lekker buiten een frisse neus haalt en leuke plekjes in onze dorpen ontdekt!

Download hier de fietspuzzeltocht

dorpen